29 Mart 2013 Cuma

Taç Topuz Toka vesaire

 




Bayıldımmm

Ne kadar şıklar otuzdan fazla çeşit var '  amann buda nee ' demedim hepsini çok beğendim bulduğum bütün modelleri de  paylaşmak istedim.

Bu şık saç aksesurlar, Amerikalı iki tasarımcı Jen ve Jamie isimli iki kadının yaratıcılığı.Bu cicileri hazırlamak için doğal malzemeler kullanıyorlarmış.Saten ,organze , antika mücevherler ve taşları tercih ediyorlarmış..

Tabi ki bu kadar beğenmemizi sağlayan modeli de atlamamak lazım hepsi de pek yakışmış..












































6 yorum:

  1. Hepsi çok şık ,kızıl şaç rengine de ayrıca bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dimi nasılda yakışmış bana gitmez şekerim :)

      Sil
  2. tokalar güzel ama manken başka güzel, saç rengi muhteşem:))) boyatasım geldi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla maşallah diyelim ne taksa yakışmış , saç rengi de ayrıca kıskandırıcııı :))

      Sil